Is My sims al te koop?

is dit spel (zie plaatje)
al te koop in de winkels?
zo ja,
kun je er echt 'lopen' in de zin van: pijltjes enz?

voor nintendo ds (niet 3ds)

mijn nichtje wil zoooo graag dit spel hebben, maar ze wil niet aantikken dat vind ze 'niet echt'
en ze is volgende week jarig,
kan ik hem al kopen?
anders weet ik echt niet wat ik moet halen..

als'ie nog niet te koop is, iemand een ander spel wat er op lijkt... voor een meisje van 9?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

http://www.nintendo.com/games/detail/v8eaKULY6hcfnH1AfwgIHNQoIOjvlkWy

Te koop sinds 2007.Als het een nieuwe versie betreft waar je op wacht kun je op Nintendo release date kijken. Als je zoekt op review: dan staat er vaak al bij als hij nog niet is uitgekomen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar kun je hem kopen?
'buy now' werkt niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer Intertoys oid. kunnen hem vast bestellen. anders marktplaats voor 2e hands. Of Gamemania. Misschien wehkamp zelfs. have fun
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb op marktplaats gekeken. nice! en ff wat geboden.
thank you! +10