Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

stel je voor je hebt clash of clans op je iphone 4s en je telefoon is kapot dus je krijgt een iphone 5 hoe speel je dan op je vorige account?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
576

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Indien je het programma netjes via de appstore hebt gekocht dan kan je het gewoon weer installeren op je nieuwe iPhone. Hij zal dan vragen of je het wil kopen en als je daar bevestigend op antwoord geeft het systeem aan dat je dit al gekocht hebt en dat het spel vrij wordt gegeven. Let op, dit moet wel gaan op je account waarop je de eerste versie hebt gekocht! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Clash of clans hoef je niet te kopen !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar heb ik geen verstand van, maar je hebt het wel op een account aangeschaft denk ik zo! Dus dan is het handig dat je dat op het zelfde account er weer op zet. Misschien blijft je niveau/puntentelling, of wat dan ook, gehandhaafd. Ik geeft alleen op een vraag een antwoordt, dus de rst is voor mij bijzaak.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding