Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg constant mailtjes van Diablo 3 over de activatie van een account terwijl ik die niet heb, wat doe ik eraan?

In deze mail staat onder andere dat ik de mijn account probeer te verkopen en dat ik allerlei gegevens moet opgeven. De mails die ik ontvang zijn daarbovenop helemaal niet aan mij gericht maar aan een ander persoon. toch komen deze binnen op mijn E-mail. HELP!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
728

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik weet niet of je diablo 3 speelt of dat je nog andere mailtjes krijgt van diablo met je scores ofzo anders kun je gewoon afmelden voor de diablo3 emails dooor (meestal) onderaan de mail op de link te klikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is gewoon spam en kun je beter negeren. Dat soort mailtjes probeert je gegevens te ontfutselen. Ik krijg ook elke dag een stuk of 10 mailtjes binnen van spellen die ik helemaal niet speel en waar ik geen account heb. Gewoon negeren is het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10? Dan moet je misschien iets minder vaak je email adres opgeven...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of iemand die zijn e-mail kent geeft em op..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het nadeel als je een redelijk generiek formaat hebt voor je e-mail adres, die dingen worden random gegenereerd op naam en gaan het alfabet af.
Negeren helpt niet, want dan blijven ze gewoon doorgaan. Wat je moet doen is het domein van de afzender blokkeren. Dus aangeven in de opties van jouw mail dat berichten van "@diablo3.com" (of wat het ook is) niet doorgelaten worden. Dan ben je er voorgoed vanaf!
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nutteloos, want die mailtjes komen steeds van een ander adres. En om even duidelijk te zijn, het komt niet van Diablo zelf.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding