Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik niet meer inloggen op mojang?

ik heb ongeveer 2 jaar geleden gewoon 20 euro betaald heb zelfs een eigen server heb al mijn notities opgeschreven. maar nu werkt mijn wachtwoord niet meer. als ik klik op wachtwoord vergeten en ik vul de email in dan zegt mojang als er een account aan deze email is verbonden wordt er een email verzonden met dit en dat. vervolgens krijg ik de email niet. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
5.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankuwel maar als ik de email invul geeft de site dit bericht aan { "Fout": "Er is al een bestaande Mojang heeft geregistreerd om Als u de eigenaar bent van dat Mojang account kunt u \ u003Ca href \ u003d \." / Login \ "\ u003elog in \ u003c / a \ u003e naar dat account en ervoor kiezen om uw Minecraft account in plaats te importeren. "

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mojang heeft een paar jaar geleden de accounts veranderd en toen moest je een nieuwe log in maken. Wanneer hun email niet in je mailbox zit (misschien bij Spam) zou je hun een email kunnen sturen. Wanneer je toen Minecraft hebt gekocht en je hebt je bestelnummer nog moet je dit mee sturen. Zodat ze het account kunnen koppelen. Ook zou je handmatig je account kunnen koppelen door het formulier in de tweede bron in te vullen. Je moet dan wel een nieuw email adres geregistreerd hebben bij Mojang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat hackers je account hebben overgenomen meestal pakken ze namelijk inactive acounts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding