waarom kan ik niet meer inloggen op mojang?

ik heb ongeveer 2 jaar geleden gewoon 20 euro betaald heb zelfs een eigen server heb al mijn notities opgeschreven. maar nu werkt mijn wachtwoord niet meer. als ik klik op wachtwoord vergeten en ik vul de email in dan zegt mojang als er een account aan deze email is verbonden wordt er een email verzonden met dit en dat. vervolgens krijg ik de email niet. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
5.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankuwel maar als ik de email invul geeft de site dit bericht aan { "Fout": "Er is al een bestaande Mojang heeft geregistreerd om Als u de eigenaar bent van dat Mojang account kunt u \ u003Ca href \ u003d \." / Login \ "\ u003elog in \ u003c / a \ u003e naar dat account en ervoor kiezen om uw Minecraft account in plaats te importeren. "

Antwoorden (2)

Mojang heeft een paar jaar geleden de accounts veranderd en toen moest je een nieuwe log in maken. Wanneer hun email niet in je mailbox zit (misschien bij Spam) zou je hun een email kunnen sturen. Wanneer je toen Minecraft hebt gekocht en je hebt je bestelnummer nog moet je dit mee sturen. Zodat ze het account kunnen koppelen. Ook zou je handmatig je account kunnen koppelen door het formulier in de tweede bron in te vullen. Je moet dan wel een nieuw email adres geregistreerd hebben bij Mojang.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat hackers je account hebben overgenomen meestal pakken ze namelijk inactive acounts