wie weet nog een leuk spel voor de nintendo DS???

ik heb al pokemon guards sings, GTA chinatown wars, mario kart, super mario bros new, call of duty black ops en fifa 11

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

kingdom hearts, Mario & Luigi: Bowser's Inside Story, Pokemon diamond/gold, final fantasy, professor layton, Ghost Trick: Phantom Detective, dragon quest

het is maar wat je leuk vind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Yoshi's Island!

Mijn absolute favoriet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pokemon mystery dungeon explorers of sky, rune factory 1/2/3, harvest moon grand bazaar, guitar hero, zelda, the sims, dragonball z?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle Professor Layton's zijn heel erg leuk en duurt toch wel even voordat je ze hebt uitgespeeld.
Ook Zelda Spirit Tracks en Zelda Phantom Hourglass zijn erg leuk.
Lego Rock Band is ook zeker een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelda is erg populair: een puzzel en avontuur spel!

Toegevoegd na 1 minuut:
of art academy als je van tekenen houd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pokemon Heart cold volgens mijn zoon.