Hoelang duurt ban van camwijs?

Hoelang duurt ban van camwijs?? K kreeg ineens een melding dat ik was verbannen dus ik wil graag weten wanneer ik weer op mn acc kan :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Deze ban kan eeuwig zijn. Het hangt ervan af wat je misdaan hebt. Je zult hiervoor contact met Camwijs op moeten nemen.

Camwijs:
"Wij behouden ons tevens het recht voor de toegang tot de (persoonlijke) homepages, chatrooms en prikborden en/of Camwijs op enig moment zonder kennisgeving tijdelijk of definitief te beëindigen indien je de (persoonlijke) homepages, chatrooms of prikborden gebruikt op een wijze die in strijd is met deze Algemene Voorwaarden, en in het bijzonder met artikel 2.1.1 t/m 2.1.16."