mijn spel (ark survival) is niet volledig gedownload en als ik hem opstart staat er.failed to start game (unknow error) wat nu?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.7K

Antwoorden (2)

Een spel dat niet volledig is gedownload zal inderdaad niet goed opstarten; er ontbreken simpelweg bestanden en data. De enige oplossing is het spel opnieuw te downloaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je de game op Steam hebt kan je dit mogelijk oplossen door het volgende te doen:
Ga naar jouw Steam biblotheek met de game ARK: Survival Evolved.
Klik met je rechtermuisknop op titel en ga naar Eigenschappen.
Nu komt er als het goed is een zwart venster tevoorschijn waarop
''Algemeen-Updates-Lokale Bestanden-Taal-Béta's'' staat.
Ga naar Lokale Bestanden.
Klik op Integriteit van spelcache controleren.
Dit kan snel gaan, maar het kan ook lang duren.
Deze methode heeft veel spellen die bij mij niet werken opgelost.