Waarom doet mijn Minecraft het niet hij zegt dat ik niet kan connecten met de servers maar heb gewoon internet hoe kan dat?

hij zegt dat ik niet kan connecten met de servers maar heb gewoon internet hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K
TurfGraver
7 jaar geleden
Problemen aan de ander kant?
P.s. zou mailadres even weghalen...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Overigens NOOIT hoofdletters gebruiken bij invoeren mailadres. mijnnaam@gmail.com Maar dat is het probleem niet. Ook niet aan hun kant:
http://xpaw.ru/mcstatus/ Misschien dat 1 van deze tips helpt: http://gaming.stackexchange.com/questions/282654/minecraft-login-issues-unable-to-find-valid-certification-path
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.minecraftforum.net/forums/archive/mojang-account-minecraft-net/1943446-sorry-but-we-couldnt-connect-to-our-servers java herinstalleren schijnt te kunnen werken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Even je internetkabel eruit trekken zou ook succes geven bij sommigen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je vaker ingelogd op die server? Misschien is onlangs het IP-adres veranderd of heb je nooit het juiste adres ingevoerd.

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat het e-mailadres niet werkt doordat er hoofdletters in gebruikt worden. Ik weet ook niet of je misschien op een ander e-mailadres geregistreerd staat.

Je zou kunnen proberen om met je gebruikersnaam (de Minecraftnaam die voor iedereen zichtbaar is) in te loggen.

Je kunt niet spelen op servers e.d. aangezien je niet ingelogd bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Je kunt niet spelen op servers e.d. aangezien je niet ingelogd bent." Nee, vrager kan niet spelen omdat de client geen contact kan leggen met de server. Bij het verkeerd invullen van logingegevens zou je een andere melding krijgen. Het staat echt letterlijk in de melding.