Wat moet je doen als een game vastloopt?

Ik heb TS 2017 (train simulator) Hij loopt erg veel vast ik heb gewoon de nieuwste Windows en het spel is gedownload via Steam. Wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
2.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat zijn je overige specificaties, de Windowsversie maakt bijna niets uit.

Het beste antwoord

Controleer je STEAM instellingen die passen bij je client.

Probeer anders je games op je D schijf te downloaden (Als je die hebt).
Hoe doe je dit?,
Kloot een beetje met de instellingen en je kan het veranderen.

En probeer anders ingame je graphics aan te passen.

succes.