Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat te doen tegen minecraft error: An internal error occurred while attempting to perform this command?

Ik heb een minecraft server maar telkens als ik iemand probeer te kicken krijg ik de melding: An internal error occurred while attempting to perform this command.
weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
3.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee waarschijnlijk heb je een verkeerde plugin heb je craftbukkit?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat betekent dat er een internet fout is op de server of je ben geen OP waardoor je mensen niet kunt kicken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een speciale plugin hiervoor?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je hiervoor een plug-in hebt gebruikt: Ik raad je aan om die uit je server te halen. Want je hebt geen eens een plug-in nodig om mensen te kicken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

-Controleer of de versie van je server overeenkomt met de versie waarvoor de plugin bedoeld is.
-Zorg dat je rechten hebt(Via een permissions plugin of gewoon OP)
-Kijk of er een plugin zou kunnen zijn die invloed zou kunnen hebben op het commando.
-Probeer de server te reloaden/herstarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk geen rechten, kijk even bij de permissies of je de rechten hebt of vul anders deze permissie toe aan jou rank minecraft.command.kick
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding