wat te doen tegen minecraft error: An internal error occurred while attempting to perform this command?

Ik heb een minecraft server maar telkens als ik iemand probeer te kicken krijg ik de melding: An internal error occurred while attempting to perform this command.
weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
3.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee waarschijnlijk heb je een verkeerde plugin heb je craftbukkit?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat betekent dat er een internet fout is op de server of je ben geen OP waardoor je mensen niet kunt kicken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een speciale plugin hiervoor?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je hiervoor een plug-in hebt gebruikt: Ik raad je aan om die uit je server te halen. Want je hebt geen eens een plug-in nodig om mensen te kicken.

Antwoorden (2)

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

-Controleer of de versie van je server overeenkomt met de versie waarvoor de plugin bedoeld is.
-Zorg dat je rechten hebt(Via een permissions plugin of gewoon OP)
-Kijk of er een plugin zou kunnen zijn die invloed zou kunnen hebben op het commando.
-Probeer de server te reloaden/herstarten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk geen rechten, kijk even bij de permissies of je de rechten hebt of vul anders deze permissie toe aan jou rank minecraft.command.kick