Hoe kan ik met twee personen spelen op een Xbox One?

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een Xbox One gekocht met daarbij de spellen Battlefield 1, Halo 5 en Gears of War. Gister heb ik een tweede controller gekocht zodat ik samen met vrienden kan gamen, echter krijg ik het niet voor elkaar om de gastspeler mee te laten spelen in de spellen.

Ik heb de tweede controller aangemeld als gastspeler zoals de website van Microsoft dit uitlegt. Na het inloggen geeft de console aan dat de gastspeler is ingelogd. Als ik nu een game opstart kan ik niet met twee personen spelen. Kan iemand mij hier mee helpen?

Groeten,

Marvin

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
11.1K

Antwoorden (2)

Helaas is het niet mogelijk om met twee spelers tegelijk battefield te spelen.
Als je een game aanschaft kun je op de achterkant van het hoesje kijken of je het met twee spelers kunt spelen.
Als je het spel wel met zijn tween kunt spelen zal er een splitscreen te zien zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan allen bij minecraft, Rocket Leageen nog een paar. Dat komt omdat sommige games geen splitsscreen hebben.