Fifa 2017 PC start niet op na het klikken op spelen, hoe komt dit ?

Ik heb voor de PC, fifa 2017 en hij is geinstaleerd en klaar om te spelen. Na het klikken op 'spelen' gebeurd er helaas niks en ik heb alle drivers en kaarten up to date. Ook heb ik het gerepareerd maar ook daarna start het spel niet.

Fifa 2013 die ik ook heb doet het wel gewoon en het werkt allemaal via Origin het programma waaruit je het spel opent en download.
Ik heb deze fifa 2017 gewoon in de winkel gekocht en dus eerst via de bijgeleverde 5 cd's geinstaleerd. Waarna het gewoon via orgigin te openen moet zijn.

Alvast bedankt

7 jaar geleden
in: Games
2.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
krijg je wel het scherm spelen, spelinstellingen en afsluiten?
andyka
7 jaar geleden
Nee ook niet als ik klik op spelen gebeurd er helemaal niks helaas
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kijk even op youtube of iets dergelijks of andere mensen dezelfde problemen hebben gehad, veelal zal er dan ook een oplossing bij staan.

Antwoorden (1)

Als je FIFA 17 in de winkel hebt gekocht krijg je daar de bijbehorende cd's bij. Ik zag dat je het wilde downloaden via Origin. Je kan hem ook downloaden via Steam een soortgelijke app. Als je Steam hebt geïnstalleerd en je doet je eerste installdisk erin zou Steam hem moeten herkennen en dan download Steam de game. Als dat gebeurd is kan je in Steam naar BIBLIOTHEKEN gaan en dan zie je spellen staan en daar staat dan ook FIFA 17. Als je dan op spelen drukt start de game op (als je niet zo'n goede pc/laptop heb kan dat even duren) maar dan kan je wel FIFA 17 spelen