Wanneer komt Fifa 17 uit?

Ik heb al gehoord dat Fifa 17 al is uitgekomen, maar weet iemand wanneer die uitkomt voor IOS? Of komt die er niet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan er niks over vinden.

Het beste antwoord

Op de webiste van EA Sports geven ze aan dat het in de herfst van 2016 uitkomt, er is geen specifieke datum. Fifa 17 is inderdaad al uitgekomen voor andere platforms zo rond 29 september 2016. De Fifa companion app is wel vergrijkbaar in de store al vanaf 22 september 2016 (zie bron voor link).

Toegevoegd na 3 dagen:
Fifa 17 heet overigens Fifa mobile.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beide gaan niet over FIFA 17. Die komt niet uit voor iOS zover ik kan zien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@MrTomaat, FIFA 17 heet FIFA mobile voor iOS en Android zie link
http://www.pocketgamer.co.uk/r/iPhone/FIFA+Mobile/news.asp?c=71421
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom leg je daar dan niks over uit in je antwoord?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit leek mij vanzelfsprekend aangezien ik naar de FIFA 17 site verwees van EA Sports, hoe betrouwbaar wil je de bron hebben. De vraagsteller snapt het antwoord wel. Maar goed dat je het zegt, blijkbaar is het niet voor iedereen vanzelfsprekend....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Maar goed dat je het zegt, blijkbaar is het niet voor iedereen vanzelfsprekend…." Inderdaad en alsnog heb je niet je antwoord aangepast. De bron is idd prima betrouwbaar die geeft namelijk ook geen FIFA 17 voor Android of iOS maar FIFA mobile, het is in mijn ogen vreemd dat je het verschil niet uitlegt of de verwarring die ontstaat in de naamgeving niet opklaart in het antwoord. Je zou je ook af kunnen vragen waarom FIFA Mobile niet meer FIFA 17 (for iOS/Android) gaat heten. De reden zal wellicht liggen in de uitspraken die wel gelden voor FIFA 17 en niet voor FIFA Mobile. Immers de mobile versie is een versie die is gebouwd op de FIFA 08 engine, niet op de nieuwe Frostbite engine. Om aankomende kopers niet teleur te stellen in de claims die wel voor 17 gelden en niet voor Mobile gok ik dat men daarom voor de naamswijziging heeft gekozen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lijkt mij dus dat het antwoord is: Er komt geen FIFA 17 voor iOS en Android er komt wel FIFA mobile die je kan zien als de opvolger van de mobiele variant van FIFA 16. Of als de mobiele variant van FIFA 17. https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_15 (iOS+Andr)
https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_16 (iOS+Andr)
https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_17 (nope)
https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Mobile De naamgeving is nu dus beter kloppend op engine-niveau. http://www.phonearena.com/news/EA-quietly-launches-FIFA-17-official-mobile-game-on-Android-iOS-version-coming-soon_id84995 Het idee van het waarom van de naamswijziging wordt gedeeld: However, the game was launched under a different moniker, FIFA Mobile Soccer, possibly in order to emphasize on the fact that this is 100% a mobile game, not just a port from consoles.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En alsnog heb ik het antwoord niet aangepast? Volgens mij mag ik dat doen wanneer ik daar de gelegenheid voor heb en niet wanneer het jou uitkomt. Erg flauw dit, misschien moet je de vraag nog eens lezen van de vraagsteller. Ik heb prima antwoord gegeven. Ik verwijs naar de fifa 17 site, daar heet het fifa mobile, 1+1=2. Als ik verwijs naar de sims 4 website gaat het toch over sims 4, en niet sims 1, 2, of 3, de vraagsteller heeft mijn antwoord als beste gekozen dus die is tevreden en snapt het antwoord, dat is het belangrijkste. De vraag is niet : waarom heeft fifa 17 fifa mobile? Op deze manier kan je overal wel iets vinden, valt me van je tegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mocht je hierop willen reageren, misschien handig dit even in een PB te doen, heeft verder voor de vraagsteller geen zin denk ik.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Ik verwijs naar de fifa 17 site, daar heet het fifa mobile, 1+1=2. " Dat is in mijn ogen een essentieel deel van het antwoord. En ook de reden dat het bij mij nog steeds niet duidelijk was (pas in de latere reacties viel het kwartje, het is in zozeer niet eens duidelijk dat je linkt naar de FIFA 17 site, dat lijkt enkel de FIFA mobile site). Als het bij mij niet direct duidelijk is kan dat bij een ander ook zijn, vandaar dat een aanpassing mij essentieel leek. Als je daarmee wacht moet je niet gaan piepen dat ik ondertussen zelf maar het antwoord geef dat voor (hoop ik) iedereen duidelijk is. Met nog een exacte datum om het antwoord zeker te legitimeren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1/2
" Maar goed dat je het zegt, blijkbaar is het niet voor iedereen vanzelfsprekend…." Heb ik gezegd, waarmee ik dus aantoon dat het klopt dat het wellicht erbij had kunnen vermeld worden, op dat moment heb ik niet gezien dat je het antwoord nog kon aanpassen nadat de vraag al was gesloten, later viel mij dit op en heb ik het toegevoegd: "Fifa 17 heet overigens Fifa mobile." Waarom fifa 17 fifa mobile heet kan wellicht voor sommigen interessant zijn maar is niet perse relevant voor de vraagsteller, hij/zij wil echter alleen weten wanneer deze game beschikbaar is. Je zou het inderdaad toe kunnen voegen, maar dat maakt het antwoord waarin het niet is toegevoegd niet minder juist. "Als je daarmee wacht moet je niet gaan piepen dat ik ondertussen zelf maar het antwoord geef " Ik piep en zeur niet, althans dat vind ik zelf, dat mag je vinden hoor. Ik verdedig alleen mijn mening, net zoals jij doet. Maar blijkbaar is het van wereldbelang dat er meteen een ander antwoord komt i.p.v. dat het een uur of 2 duurt voordat ik zelf het antwoord heb kunnen aanpassen, ik heb het niet opgemerkt dat ik het kon veranderen (zoals eerder gezegd) en ik heb er ook even over moeten nadenken of ik het wel of niet ging aanpassen en kwam tot de conclusie om het wel aan te passen, toen zag ik jouw antwoord, en dat vond ik jammer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2/2
"Wat maakt het verder uit wat er voor die tijd op wikipedia stond?" "Met nog een exacte datum om het antwoord zeker te legitimeren." Omdat de pagina op 8-10-2016 voor het laatst is aangepast, wat dus kan betekenen dat deze datum er misschien nog niet stond ten tijde van mijn antwoord. En daarbij vind ik de EA pagina een betrouwbaardere bron dan wikipedia. "Nu piep je twee kanten op, niet gelijk aan willen passen, zeuren als ik het aangepast breng." Piiieeppp.. grapje? Nee, maar oké, ik heb het niet direct, meteen, aangepast... oops. Ik vind het niet erg dat jij een ander antwoord geeft, dat is je goed recht en ik vind het alleen maar goed dat mensen elkaar aanvullen. Met de nadruk op het woord aanvullen, want zo voelde het niet. "Dat een en ander duidelijk is geworden na jouw antwoord of de bronnen die jij aanhaalt zorgt er niet voor dat ik niet een (in mijn ogen) beter antwoord mag geven." Daar heb je in principe gelijk in, het mag. Maar ik mag het nog wel steeds wat flauw vinden als je dankzij mijn bronnen (je geeft immers eerst aan dat je er niets over kunt vinden) waar ik naar heb gezocht, je een antwoord maakt, natuurlijk heb je ook andere bronnen vermeld, en ik beschuldig je ook niet, maar ik vind het gewoon eerlijk wat flauw, laat ik het zo zeggen, ik zou het zelf niet doen. Maar om er een einde aan te maken. Laten we het er over eens zijn dat we het oneens zijn, verder wil ik ook geen gedoe, daar vind ik deze site veel te leuk voor :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"op dat moment heb ik niet gezien dat je het antwoord nog kon aanpassen" Ah, vandaar. Met mijn vraag
"Waarom leg je daar dan niks over uit in je antwoord?" En de bevestiging dat dat inderdaad een goed punt was, was het in mijn ogen vreemd dat je wel een reactie gaf (daar had je blijkbaar wel tijd voor) maar geen verduidelijking in het antwoord. "ik zou het zelf niet doen." Ik geef altijd direct een verbetering aan en vind het soms heel raar als mensen de opmerking valideren, maar er niks mee doen. Maar blijkbaar was dat in dit geval een kwestie van niet weten dat je het antwoord nog aan kon vullen. "Maar om er een einde aan te maken. Laten we het er over eens zijn dat we het oneens zijn, verder wil ik ook geen gedoe," Cool.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Top :)!

Andere antwoorden (1)

Die zal er niet komen. Althans niet in die naam voor de smartphones om zo het onderscheid goed duidelijk te maken tussen de console/PC-variant en de mobiele-variant. FIFA 16 voor de console/PC was ook niet hetzelfde als FIFA 16 voor Android en iOS.

Wat je zoekt gaat FIFA Mobile heten.

https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Mobile

11 oktober komt deze uit voor iOS, Android en Microsoft Windows* (ik neem aan als Windows Store app).

(*Een mogelijke andere reden waarom het nu anders genoemd wordt, zowel FIFA 17 als FIFA Mobile zullen straks op een Windowssysteem speelbaar zijn).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erg flauw om mijn bron (want je wist het antwoord eerst zelf niet) te gebruiken om daarna dit antwoord te geven. De bron in wikipedia is voor het laatst aangepast op 8 oktober 2016, dus of de uitgifte datum ervoor ook al stond is niet duidelijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.pocketgamer.co.uk/r/iPhone/FIFA+Mobile/news.asp?c=71421
deze bron om verwarring te voorkomen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb die bron niet gebruikt noch gelinkt. Wat maakt het verder uit wat er voor die tijd op wikipedia stond? Stel dat er gisteren nog herfst 2016 stond, wat heeft dat dan met wat dan ook te maken? Dat een en ander duidelijk is geworden na jouw antwoord of de bronnen die jij aanhaalt zorgt er niet voor dat ik niet een (in mijn ogen) beter antwoord mag geven. FIFA 17 (iOS+Android komt er niet, +nauwkeurigere datum voor het geen de vrager waarschijnlijk bedoelt). Dat is niet flauw, ik heb zelfs uitgelegd wat het probleem is in mijn ogen met jouw antwoord, niet alleen de vrager is er mee gedient ook een ieder ander die met de vraag zit en hier terecht komt. En inderdaad maak ik niet uit wanneer je het verbetert en of je het verduidelijkt maar noem het dan niet flauw dat ik dan het hele verhaal in een antwoord probeer te voegen. Nu piep je twee kanten op, niet gelijk aan willen passen, zeuren als ik het aangepast breng.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
-Heb reactie gegeven bij mijn antwoord-