Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb black ops 2 maar hoe krijg ik zombies nuketown???

hoe krijg ik black ops 2 zombies nuketown

Toegevoegd na 53 minuten:
het is voor ps3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Eerst even: Voor andere consoles dan de xbox 360 komt hij nog in januari.

Hij is alleen verkrijgbaar door:
1. Een seasons pass kopen. Dat kan bij Game Mania, Bart Smit (en misschien ook wel de plaatselijke gamewinkels)).
2. Door de Hardened, Care Package, of Digital Deluxe editie gekocht te hebben (dan krijg je hem gratis)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nuketown kun je alleen als je een special edition hebt waar nuketown bij in zit als je hem pas hebt gekocht kan het zijn dat deze special map niet beschikbaar is voor jou.
het spijt me zeer mischien kun je een special edition kopen en heel mischien kun je de extra map ook wel kopen in de store van je console.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nuketown zombies komt uit in januari/februari heb ik mij laten vertellen. Hij komt dan uit in de playstation store en is daar verkrijgbaar voor €14.95 meende ik. Dan kan je nuketown kopen. Ik weet niet of daar alleen nuketown 2025 in zit. Anders is het wel een beetje geld verspilling naar mijn mening. Ik heb zelf nuketown 2025 zonder zombies. Dit scheelde mij 20 euro tegenover de hardened edition. Ik merk dat ik nuketown zombies niet tot nauwelijks mis bij de zombie game. Als je die map echt graag wilt zul je nog even moeten wachten maar ik raad je het wel een beetje af om te kopen. Maar het is jou keuze, succes nog met black ops 2. Ik heb er tot nu toe bijna geen klachten over. Alleen de hoeveelheid hostwisselingen tijdens multiplayer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding