Word Rocket League op de Playstation 4 nog erg heet tijdens het spelen van dit spel?

Ik wil spel aanschaffen voor de PS4, maar hoorde dat het spel een paar maanden geleden niet probleemloos liep, o.a. oververhitte PS4's!

Toegevoegd na 30 seconden:
Met heet bedoel ik uiteraard de Playstation...!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
probeer je ps4 op een zo veel mogelijke open plek te zetten(niet in kasten enzo) en probeer eens te kijken bij media markt heb je externe fans (ventilator) die je op je ps4 kan klikken. dit zou de temperatuur moeten verlagen.

Antwoorden (2)

Ik speel het ook regelmatig en mijn playstation heeft nog nooit wat geks gedaan zoals extreem warm worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit zou niet liggen aan de game maar aan de ps4's de oudere versies waren sneller verhit dit is nu opgelost. (al 4 maanden)