Waar moet ik op letten bij aanschaf van een 2e hands spel?

Hallo,

Op marktplaats heb ik gta 5 gezien voor een mooie prijs (€25). Waar moet ik opletten als ik het koop (ps4).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

http://www.gamefaqs.com/boards/805601-grand-theft-auto-v/71340814

GTA 5 (PS4) kan je zonder problemen spelen het is een singleplayer game in eerste plaats en ALS je online gaat heb je alleen maar een PSN-abbonement nodig geen extracode die je verbuikt bij de eerste keer online gaan.

Het enige waar je dus op moet letten is of de verkoper een goede reputatie heeft en al lang verkoopt. Anders kan je even langs gaan en het spel daar uittesten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima als je mint, maar leg het even uit, dat ik ook altijd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het enige antwoord dat nog ergens op slaat +

Andere antwoorden (3)

Een echte foto, dus niet alleen een plaatje, en google eventueel de naam van de verkoper, kijk of hij al lang op Marktplaats is en hoe veel advertenties hij op de website heeft staan. Als dit een betrouwbaar beeld vormt, zou het geen probleem moeten zijn. Als je het echt zeker wil weten is ophalen natuurlijk de beste optie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met alleen een plaatje kom je niet heel erg ver mee he, die kan iedereen op internet vinden, en dan is t de vraag of het werkt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit vind ik wel een goeie. En je kan ook kijken of de dvd geen krasjes heeft want als hij veel krasjes heeft dan werkt die niet meer
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kees52 Dat zeg ik toch? Dat hij erop moet letten of het wel een originele foto is?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@bouwer210 Nee je zegt "een echte foto". Maar wat zegt dat? Ik kan zo een echte foto opzoeken van een cover. Daarnaast kan ik zelfs een originele (wat je NIET zegt) foto maken en alsnog een bedrieger zijn. Daarnaast kan een goedwillende verkoper gewoon een bestaand plaatje toevoegen. Of wel het is een nonargument.
Let op of het spel via steam of origin geïnstalleerd moet worden want dan zijn de codes niet meer geldig
Want eenmaal gekocht kan je ze niet meer verwijderen van het account
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
-PS4
Zoals de meeste adviseren is het inderdaad slim om eerst even uit te zoeken of het spel gekoppeld word aan een email of apparaat. Als dat het geval is kun je niks met het spel. Mocht het een spel zijn dat er geen accountkoppeling van toepassing is, is het goed om de onderkant van de cd te bekijken. Als hIer veel krassen opzitten kan het resulteren in dat de ps4 de cd niet kan lezen en deze nutteloos zou zijn. Ik denk dat de slimste aanpak zou zijn om langs de verkoper te gaan en deze het spel laten opstarten op zijn ps4. Zo weet je vrijwel zeker dat het spel goed is dan.