Waar moet ik op letten bij aanschaf van een 2e hands spel?

Hallo,

Op marktplaats heb ik gta 5 gezien voor een mooie prijs (€25). Waar moet ik opletten als ik het koop (ps4).

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

http://www.gamefaqs.com/boards/805601-grand-theft-auto-v/71340814 GTA 5 (PS4) kan je zonder problemen spelen het is een singleplayer game in eerste plaats en ALS je online gaat heb je alleen maar een PSN-abbonement nodig geen extracode die je verbuikt bij de eerste keer online gaan. Het enige waar je dus op moet letten is of de verkoper een goede reputatie heeft en al lang verkoopt. Anders kan je even langs gaan en het spel daar uittesten.

Een echte foto, dus niet alleen een plaatje, en google eventueel de naam van de verkoper, kijk of hij al lang op Marktplaats is en hoe veel advertenties hij op de website heeft staan. Als dit een betrouwbaar beeld vormt, zou het geen probleem moeten zijn. Als je het echt zeker wil weten is ophalen natuurlijk de beste optie.

Let op of het spel via steam of origin geïnstalleerd moet worden want dan zijn de codes niet meer geldig Want eenmaal gekocht kan je ze niet meer verwijderen van het account

Zoals de meeste adviseren is het inderdaad slim om eerst even uit te zoeken of het spel gekoppeld word aan een email of apparaat. Als dat het geval is kun je niks met het spel. Mocht het een spel zijn dat er geen accountkoppeling van toepassing is, is het goed om de onderkant van de cd te bekijken. Als hIer veel krassen opzitten kan het resulteren in dat de ps4 de cd niet kan lezen en deze nutteloos zou zijn. Ik denk dat de slimste aanpak zou zijn om langs de verkoper te gaan en deze het spel laten opstarten op zijn ps4. Zo weet je vrijwel zeker dat het spel goed is dan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100