Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke nederlandse documentaires zijn er in de winkel te verkrijgen op DVD's (met ondertiteling in nederlands natuurlijk)

Toegevoegd na 5 minuten:
ik bedoel documentaires en als ze in het engels zijn met nederlandse ondertiteling

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
778
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nederlandse documentaires met nederlandse ondertiteling..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry ik bedoel documentaires en als ze in het engels zijn met nederlandse ondertiteling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohw ok :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen kunnen wel nederlands lezen,maar niet verstaan Cindy. Daarvoor is bij TV de ondertiteling!
Zonder hulpapparatuur lukt het mij ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje, daar heb je idd gelijk in..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De toevoeging was nog niet toegevoegd,tijdens mijn reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry voor de onduidelijke vraag maar het kon inderdaad, mensen die niet goed horen of doof zijn, zijn wel iets met nederlandse ondertiteling bij nederlands gesproken tekst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn nu éénmaal dingen waar je als (goed) horende niet bij stil staat. Voor mij als slechthorende was de vraag niet onduidelijk op dat moment.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zijn er teveel om op te noemen, maar als ik je er één mag aanraden: Planet Earth.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is in de winkel op de DVD te zien,of hij al dan niet nedelands is ondertiteld!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding