Ik kan momenteel niet inloggen op www.minecraft.net, waarom?

ik gebruik het goede email en wachtwoord. ik heb het wachtwoord zelfs veranderd en het werkt niet. Mijn vrienden kunnen ook niet in loggen. Wat is er aan de hand?!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmm, ik kan wel inloggen. Heb je niet een nieuwer account van Mojang? www.mojang.com
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er waren gisteren geen serverproblemen bij Mojang.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
caps lock??

Antwoorden (1)

Denk eraan dat je soms moet inloggen met je gebruikersnaam, maar soms met je e-mail adres. Dat verschilt per persoon en datum dat je je account hebt aangemaakt. Ook als je je wachtwoord verandert moet je nog een link aanklikken in je mail-adres.
Succes!