Hoe kan ik battlefield 4 spelen op een andere pc op een ander adres?

Mijn zoon wil graag het spel wat hij bij zijn moeder heeft gekocht ook bij zijn vader spelen?
Kan dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (2)

Nee dit kan niet

Wat wel mogelijk is je pc kast meenemen naar dat andere adres
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
......... Hoezo NIET? Dit kan nu juist heel makkelijk en heeft vroeger ook altijd gekund. Moest je gewoon de DVD of CD meenemen. Het is geen Windows die zich aan een PC vastbindt ofzo iets.
capthavoc
8 jaar geleden
BF4 is toch een online multiplayer game met een game account ?
zelf voor single play heb je een internet vebinding nodig in dit geval geloof ik Je kan toch niet dezelfde serial nummer gebruiken op een andere pc ?
zonder daar vroeg of laat mee '
in de problemen te komen op je andere pc als je ze beide wilt gebruiken tenminste ik wil best geloven dat het wel 1 keer zal lukken maar je komt ongetwijfelt in de problemen met je online account. wat wellicht wel te herstellen is maar nogal onslachtig is.

Dezelfde game inslalleren met hetzelfde serie nummer/activtiecode kan toch niet ?
Een nieuwe activatie code kopen kan wel als dat met deze game aan de orde is
maar dat is in principe toch net zoiets al 2 keer de game moeten kopen op dvd ? Kan me voorstellen dat je de dvd kan gebruiken om op je tweede pc de game te installeren en daarna en nieuw activatie code moet kopen
en daarna is de DVD misschien niet meer nodig
op beide pc
maar zonder nog een keer te moeten dokken
lijkt me sterk toch ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@capthavoc OK, komt ie dan. Origin, Steam en andere services werken accountbased. Net zoals je met google overal in kan loggen op elke computer ter wereld (of mobiel). Je kan bij deze gameservices maar op 1 PC tegelijk zijn ingelogd. Maar je kan je complete game library op miljoenen PC installeren En ja idd heb je internet nodig dat zal bij beide ouders het geval zijn. Ik kan dus willekeurige elke PC opstarten Steam of Origin downloaden, inloggen en dan krijg ik netjes mijn librarie van alle aangekochte games (gedownload of DVD aankoop welke steamactivatie benodigd). Ik heb nooit meer met activatiecodes te maken als ik online aankoop. Ja, dat gaat allemaal op de achtergrond en eenmalig, daarna is mijn game aan mijn account vastgekoppeld. Een perfect systeem. Wat jij voorstelt is bizar, als iemand veel van PC's zou wisselen zou steeds ook games OPNIEUW moeten kopen. Online accounts zijn juist mooi omdat dat al, dat weghaalt. Weet je op hoeveel PC's ik WoW heb gespeeld? Allemaal legaal en zoals het hoort. Dit is al jaren en jaren zo. Probleem is wel dat na invoeren van een Steamgame (gekocht op DVD) je de DVD weg kan flikkeren. Je kan hem niet meer aan iemand anders geven of verkopen. De game is gebonden aan je account. Helemaal mooi. Ik won een keer een DVDgame (ik koop nooit meer fysiek), moest ik 2 weken wachten. Kreeg de DVD open de case staat op een papiertje de Steamcode, die voer ik in op Steam en toen ik heb ik de game gedownload. De DVD heeft de hoes nooit verlaten.
capthavoc
8 jaar geleden
Sorry ik ben nogal een oude gamer
En eigenlijk nogal huiverig voor die"nieuwe generatie online gekochte no DVD games.
en vooral teveel verschillende accounts
Nogal ergelijk lijkt me.
is die origine zoiets als steam of
meer gamespy achtig ik mis gamespy ;(
En kali,... zucht
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Origin is van EA. Steam van Valve. Een jammere ontwikkeling (eerst zat EA bij Steam, maar toen wilde ze anders en hebben ze hun eigen service opgericht). Ik ben juist een voorstander van online accounts. Nooit geen gehannes met schijfjes en codes meer. Juist Steam en Origin zorgen voor minder accounts dan allerlei losse services van games/developers. Ik baal er altijd van als een (online) spel een eigen login service heeft en niet bij Steam zit. Tja als je eenmaal het gemak hebt ervaren wil je nooit meer terug. Althans zo ervaar ik het. Ergens in een doos een spel zoeken waarvan dan een DVD ergens mist/bekrast is/de code kwijt is. of had ik hem nou uitgeleend? Dat vond ik ergerlijk. Dat er meerdere zijn dat is inderdaad jammer. Maar Steam die ik eigenlijk voornamelijk gebruik is prima. Leuke is ook dat er veel gratis en goedkope games bij zitten. Aanbiedingen voor leuke prijzen etc. Mij verbaast het weleens dat mensen nog schijfjes kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En voor vrager is het dus helemaal een uitkomst. Deze hoeft dus niet keer op keer een schijfje rond te slepen. Welke eigenlijk alleen maar dient(diende) als een soort authenticatie.
Ja dat kan. Kwestie van daar ook even Origin installeren en inloggen met zijn account BF4 downloaden en gaan.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kwestie van daar ook even Origin installeren en inloggen met zijn Originaccount. BF4 downloaden en gaan.

Moet zijn moeder wel een PC hebben waar je een beetje op kan gamen.

Toegevoegd na 3 uur:
Excuus zijn vader moet een goede PC hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
Kom je dan niet in de problemen ? met serie nummer/ activatie o.i.d ?
ik bedoel als je de game op beide pc wil blijven gebruiken ?
die game accounst zijn toch zo gemaakt dat ze
wel kunnen achterhalen of de pc waarop het geinstalleerd is de juiste en enige is ? of is dat origin makkelijker met
wisselen ? o.i.d ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
of is dat origin makkelijker met
wisselen ? o.i.d ? Precies dat. Je hebt 1 account op een oneindig aantal PC, met 1 serienummer per spel die je inwisselt en dan account gebonden is. Perfect.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@capthavoc OK, komt ie dan. Origin, Steam en andere services werken accountbased. Net zoals je met google overal in kan loggen op elke computer ter wereld (of mobiel). Je kan bij deze gameservices maar op 1 PC tegelijk zijn ingelogd. Maar je kan je complete game library op miljoenen PC installeren En ja idd heb je internet nodig dat zal bij beide ouders het geval zijn. Ik kan dus willekeurige elke PC opstarten Steam of Origin downloaden, inloggen en dan krijg ik netjes mijn librarie van alle aangekochte games (gedownload of DVD aankoop welke steamactivatie benodigd). Ik heb nooit meer met activatiecodes te maken als ik online aankoop. Ja, dat gaat allemaal op de achtergrond en eenmalig, daarna is mijn game aan mijn account vastgekoppeld. Een perfect systeem. Wat jij voorstelt is bizar, als iemand veel van PC’s zou wisselen zou steeds ook games OPNIEUW moeten kopen. Online accounts zijn juist mooi omdat dat al, dat weghaalt. Weet je op hoeveel PC’s ik WoW heb gespeeld? Allemaal legaal en zoals het hoort. Dit is al jaren en jaren zo. Probleem is wel dat na invoeren van een Steamgame (gekocht op DVD) je de DVD weg kan flikkeren. Je kan hem niet meer aan iemand anders geven of verkopen. De game is gebonden aan je account. Helemaal mooi. Ik won een keer een DVDgame (ik koop nooit meer fysiek), moest ik 2 weken wachten. Kreeg de DVD open de case staat op een papiertje de Steamcode, die voer ik in op Steam en toen ik heb ik de game gedownload. De DVD heeft de hoes nooit verlaten. (kopie, vanwege redenen)