Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Gran turismo het geld waard?

Nou, ik wil graag gran turismo kopen maar ik heb hem gezien voor 70 euro en ik wou weten of het wel je geld waard is?
en of er een goedkopere is.

Toegevoegd na 41 seconden:
het gaat over gran turismo 5 op de ps3.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
615

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ga naar Media Markt en speel een keer daar het spel. Je wilt niks anders spelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem 2de hands gekocht in een gamezaak voor €40,- speel het al 3 maanden bijna iedere dag, geweldig spel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA, het is het helemaal waard, dit is mijn 1ste Gran Turismo spel en je word meteen verliefd op de graphics, het geluid, de muziek. het lijkt net een droom maar beter kunnen ze het niet maken =)

PS: 70 euro lijkt me een beetje te duur denk ik, eens in andere winkels gekeken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf hou echt van dat spel, speel het nu ook al een tijdje. Ik heb even rondgezocht en je kan hem 2e hands kopen bij bol.com voor €40,-. Zie bron voor link (scroll iets naar beneden). Bol.com is vaak te vertrouwen, dus als je hem wilt, gewoon doen =-) Succes

Hij is zeker dit geld waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er van af wat voor racegame je wil: als je een echte race-simulator wil (wat GT zegt te zijn) dan kan je beter race driver grid proberen, als je echt gaat voor de mooie auto's en de grote verzameling die je kan krijgen kan je beter Gran Turismo nemen.
Ik neem aan dat je wel een realistische racegame wil, niet zo'n soort 'full throttle' need for speed achtige game, dus ik zou Race Driver Grid nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding