Kun je een Oculus Rift aansluiten op een PS3?

Ik vraag me af of ik deze VR-bril kunt aansluiten op mijn PlayStation 3 om er bijvoorbeeld GTA 5 mee te spelen. Of ligt het een stuk ingewikkelder?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Nee. Consoles zijn gesloten van natuur - meestal hebben ontwikkelaars geen toegang tot USB-apparaten behalve opslagapparatuur - en een console heeft ook maar 25-30 beelden per seconde. Als je een bril op doet met deze "framerate" kan dit voor hoofdpijn zorgen, of in ergere gevallen zelfs overgeven! Een normale framerate zou 80-120 beelden per seconde zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit.
Playstation komt wel met de Playstation VR. https://www.playstation.com/nl-nl/explore/ps4/features/playstation-vr/ Hou de site van Playstation in de gaten (of abonneer je op de nieuwsbrief) zodat je op de hoogte blijft wanneer dit product op de markt komt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, maar dat is alleen voor de PS4 toch?