Mag ik call of duty black ops 3 opnemen en op YouTube opnemen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

Het eerste wel voor privégebruik het laatste niet omdat het zgn "illegal content" is en door YouTube zal worden verwijderd. Je schendt het copyright van de makers door het op YouTube te zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus vanwege dat het illegaal zou zijn. Min omdat je zegt dat het verwijderd zal worden. Dus geen actie. In realiteit zal het liggen aan de auteursrechthebbende (of een overkoepelende organisatie). Grofweg gebeuren er drie dingen: -verwijdering
-blijft staan, echter reclameinkomsten worden geclaimed door de recht hebbende.
-er gebeurt niks
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook mis je volledig de mogelijkheid om een afspraak te maken met contentmakers/copyrighthouders en de nog onbekendere optie om je aan te sluiten bij een groep gameplayvideomakers die een soort algemeen OK heeft van de houders. Maar de hoofdgedachte blijft juist, In allereerste instantie mag het niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Echt een superlastig onderwerp, vooral als je realitiat vs wet bekijkt. In realiteit staat yt vol met gameplay. https://www.youtube.com/watch?v=YPpnrLpC5_k Niet het filmpje maar de reactie van theplayinscholar is interessant. Onder de eerste reactie.
Uw vraag luidt: ''Mag ik call of duty black ops 3 opnemen en op YouTube opnemen?'' Die vraag klopt natuurlijk niet helemaal, maar wat ik er uit kan opmaken is dat uw vraag is: ''Mag ik call of duty black ops 3 opnemen en op YouTube zetten?'' Dus die vraag ga ik maar beantwoorden. Volgens de richtlijnen is het niet toegestaan om gewelddadige of expliciete video's te plaatsen, dus als er in call of duty black ops 3 beelden zitten die gewelddadig/bloederig zijn, dan mag het over het algemeen niet. Behalve wanneer u ervoor zorgt dat u er genoeg informatie bijgeeft, zodat mensen begrijpen wat er in de video gebeurt. Maar aangezien het niet de realiteit is, maar een computerspel is, is het ook toegestaan. Veel succes ermee!