Wat is Garry's mod voor spel?

Ik wil misschien dit spel kopen maar wat is het PRECIES voor spel en is het de 10 euro waard op steam

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Het is niet echt een spel.

Garry's mod is een soort physics simulator verpakt in een Sandbox princiepe die gebruikt maakt van de source engine. Het betreft dus niet echt een spel zelf maar meer een optie om met modellen uit de Source games zelf scene's te maken. Het is dus hierdoor mogelijk filpmjes te maken van bijvoorbeel Team Fortress 2 modellen. Het spelelement in Garry's mod is dus de vrijheid je eigen scenarios te maken.

Dat de game als physics game wordt aangeduid is eigenlijk vreemd omdat het "spel" geen doellen heeft. Het enige "spel" deel is de fun die je kan hebben met de 2 tools voor het experimenteren met zwaartekracht.

Hoop dat dit je vraag beantwoord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Garry's mod is wel degelijk een spel.
Garry's mod is een game waarin allerlij verschillende dingen mogelijk zijn, door verschillende add-ons, mods, textures, player models, etc. Dit kun je allemaal gemakkelijk downloaden in de Steamworkshop of online voor nog grotere mods.
Door al die dingen kun je uren bezig zijn met al die verschillende gamemodes!
Een aantal voorbeelden van dingen die je kunt doen zijn:
Trouble in Terrorist Town
Sledbuild
Sandbox
Escape
Murder
Slender
Eigenlijk gewoon teveel om op te noemen!
Garry's mod is een game die iedereen een keer zou moeten proberen, hij is vaak in de aanbieding voor een paar euro, dus als je dat kunt missen zou ik het overwegen.