Dit gaat er van uit dat je de gog.com versie van Dungeon Keeper 1 speelt op een nieuwe Windows.

Persoon 1 moet via network en dan host een sessie starten.
Persoon 2 moet daarna joinen via client en het IP adres van de host invoeren om te kunnen joinen.
Daarna kan persoon 1 een nieuwe game starten.

Toegevoegd na 1 minuut:
To get a multiplayer match up and running straight away, go to your start menu, then gog, then Dungeon Keeper, then click on network, then get the person hosting the server to select HOST, and the people that are connecting to select CLIENT. When the clients connect, they will be asked to input the server IP, you need to input the IP of the machine that's hosting the server. To do this scroll down to where I talk about how to find the server's IP. Once the client(s) is connected, get the person running the HOST version of the game to make a new game through the IPX protocol in the multiplayer menu and get the client(s) to join.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik kan helaas de rest van de tekst niet kopieren, maar in de link staat hoe je een server versie en een client versie van het spel maakt, en hoe je achter je IP adres kan komen.
Ritsuka