Hoe je minecraft server in het oog houden zonder zelf erop te zitten?

Hallo iedereen

Ik heb een mc server en wil deze graag een beetje in het oog houden. Maar ik zou dit liever via een ander programma of zo doen want Minecraft verbruikt nogal veel en als de spelers mij opmerken beginnen ze allemaal met vragen en zo. Dus: is het mogelijk om je server te bekijken zonder er eigenlijk op te zitten?

Mvg
pctje

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (3)

Als je een Minecraft server hebt via een Hosting site, dan weet ik niet zeker of er een config is.. maar als je hem zelf runt dan heb je die sowieso. Als je dan naar je config gaat kun je alle commands zien die er worden uitgevoerd en alles wat er wordt gezecht. Op deze manier doe ik ik het, maar het kan zijn dat je deze manier niet fijn vind.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien is het mogelijk om hulp van derden te vragen? Als je vrienden hebt die ook op jouw server spelen, dat zij misschien een oogje in het zeil kunnen houden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik had vroeger ook een MineCraft server en wat ik vaak dee is in de console kijken (als je hem via een website host) en op MineChat dan kan je met je server verbinden je kunt dan de chat lezen en een paar commands uitvoeren.