Hoe is world of warcraft zo populair geworden dan andere online spellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dat duurde ook zeker een tijd, maar dat komt onder andere omdat in de tijd dat WoW werd gemaakt de MMORPG's (vraag het maar als je niet weet wat dat is) heel erg populair waren en blizzard een groot merk was waar veel van werd verwacht. Het bleek een heel goed spel te zijn en heel veel verkocht te worden, om die verkoopcijfers hoog te houden gebruikte blizzard de uitbreidingen die de oudere spelers lieten blijven spelen omdat het niet saai werd met steeds nieuwe dingen.
Er zijn heel veel spellen die veel op WoW lijken, maar minder goed zijn, het helpt WoW ook heel erg dat het al zo populair is en dat meer mensen het kennen dan al die andere games.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was een van de eerste fantasy online MMORPG. Hierdoor begonnen veel mensen met het genre en zo is de hedendaagse MMO ontstaan.
het balletje begon te rollen na deze invloedrijke spellen