kan je gratis online fifa spelen op de pc?

ik heb net een pc gekocht en ik wil weten als ik fifa 16 ga kopen is online spelen dan gratis, zoniet wat moeti k doen om online te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
5.5K

Het beste antwoord

Het is gratis om online te spelen, je moet alleen betalen op consoles.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

FIFA 16 is niet gratis.
Maar Electronic Arts heeft wel een gratis FIFA game die je op de PC kunt spelen.
Je kan deze game downloaden op Origin. https://www.origin.com/ (Downloaden en account aanmaken en FIFA World opzoeken in de Store)
Dit is FIFA, maar dan gratis, en iets minder uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik weet het al van de demo en ik vraag of online spelen gratis is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
FIFA 16 is niet gratis. Dus als je online wilt spelen moet je de game betalen.
Het spel zelf (FIFA 16) kost geld, maar de optie om online met anderen te spelen is gratis, zover ik weet.