Kan je GTA Online ook Offline spelen ?

Ik heb een Xbox One ik weet nog niet zo goed hoe dat zit met GTA Online en Xbox One enzo, maar ik wil in ieder geval geen Xbox Live kopen. En ik heb begrepen dat je alleen maar online kan op de Xbox met Xbox Live.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
8K

Antwoorden (3)

Nee dit kan niet. Je kunt alleen maar storymode spelen offline.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, het zegt het al.. Iets wat Online is kan je Offline niet gebruiken.

Xbox Live (voor XBox) en PSN+ (Voor playstation) zijn allebei betaalde diensten, en zonder deze diensten zijn er geen spellen online te spelen (op wat uitzonderingen na).

Mocht je dus een XBox kopen zonder XBox Live zal je dus geen spel online kunnen spelen met anderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor GTA Online is een geldig xbox live abonnement nodig omdat Microsoft/xBox gekozen heeft om voor online funcies een abonnement nodig te stellen. Maar als je de verhaal lijn (Je kan ook ''freemode'' doen dat is gewoon tussen de missies door, dan kan je doen wat je wilt) wilt spelen kan dit gewoon omdat de Verhaal lijn ''singleplayer'' is dit betekend dat je het helemaal zelf speelt zonder een of ander iets dat met internet gekoppeld is.