als ik cruiseship tycoon speel gaat tijdje het beeld haperen hoe komt dit?

als ik speel dat gaat het speelt dat staat dan weer vast en dan weer los

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vaar je te dicht langs de Italiaanse kust ;-)

Antwoorden (2)

het kan zijn dat je computer het spel niet aan kan, probeer programma's te sluiten die je hiernaast hebt draaien, of zet het programma als mogenlijk op low quality.
Jaspro101
12 jaar geleden
Misschien is het zo dat je videokaart het niet kan houden en het kan misschien aan je ram geheugen liggen
ram geheugen kun je best goedkoop kopen
videokaart is duurder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RAM geheugen licht het niet aan , de pc's van tegenwoordig maken bij te kort aan RAM , Virtueel RAM geheugen. ;)
(Hierbij word geheigen van de hardeschijf gebruikt)