Ik krijg "dit item is niet beschikbaar in uw land" als ik Talking Angela op Android wil installeren. Hoe los ik dit op?

Ik weet zeker dat de app WEL beschikbaar is in Nederland, en ook lijkt het mij dat de telefoon (Huawei G700) het wel aan kan, Androidversie lijkt me nieuw genoeg? (is 4.2.1). Wat is het probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even naar de helpdesk van de maker / maker telefoon.

Antwoorden (1)

waarschijnlijk heeft je telefoon een software update nodig of de playstore en in apple gevallen de appstore