Eerst ga je naar je desktop. dan klik je boven aan de menubalk op Go.
dan hou je alt ingedrukt en klik je op library. dan ga je naar application support.
dan naar het mapje minecraft. en dan naar bin. en dan moet je minecraft.jar extracten naar een map.
die map moet dan minecraft.jar heten.
dan delete je minecrat.jar en laat je het mapje bestaan.
je kan alle.class bestanden van de mods in het minecraft.jar mapje doen en dan moet je replace doen. en dan run je minecraft en dan is het klaar. dan kan je minecraft runnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Klikt op ¨Finder¨
2. Ga naar ¨Bibliotheek¨ of ¨Libery¨
3. Dan naar ¨Application Support¨
4. Naar ¨Mincraft¨
5. Verander de map ¨Minecraft.jar¨ naar ¨Minecraft.jar.exe¨
6. Delete ¨Minecraft.jar¨
7. Zet je Mod in de ¨Minecraft.jar.exe¨ map.

Als het niet werkt moet je even op Youtube kijken.
Ik wist niet meer zeker of je .jar.exe moetst doen of dat je het moest openen met een programma.