Hoe neem ik contact op met steam?

Ik heb een probleem met steam, want ik heb sinds kort een nieuwe pc maar daar kan ik het spel niet op installeren.
Als ik hem probeer te installeren zegt hij:"spel is niet beschikbaar op je huidige platform". Weet iemand hoe ik in contact kan komen met steam? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
2.2K
Powergen
7 jaar geleden
Volgens Steam zelf betekent deze foutmelding dat dus het spel niet wordt ondersteund door je besturingssysteem. Wat raar is, want het spel zou namelijk wel op Windows 10 moeten draaien. Als je nou steam zelf helemaal verwijderd, inclusief de steammap (ik zie dat je toch maar 1 game hebt dus je loopt geen gevaar met andere spellen.) Computer daarna even opnieuw opstarten en daarna steam weer opnieuw installeert, wat doet ie dan?
Ritsuka
7 jaar geleden
draai Steam eens als administrator
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb beide tips geprobeerd maar werkt allebei niet. :(

Antwoorden (1)

Klik op Help>steam support. Zoek dan je spel in de lijst. klik op technische problemen en dan op het spel wil niet starten.