Waarom kan ik niet in GTA V Online?

Ik kan op 1 of andere manier niet meer op gta v online komen, maar het kon eerst wel. Ik heb alles al aan de firewall toegevoegd maar ook geen succes. Als ik join op GTA V Online dan hoor ik na een tijdje 3 windows-foutmelding-bliepjes en dan loopt alles vast en stopt het spel. Storymode werkt wel maar verder online niet. Iemand een oplossing?

Moederbord: Gigabyte H77-D3H
CPU: Intel Core i5-3570 CPU @ 3.40GHz (4 Cores)
GPU: NVIDIA GeForce GT 630 (ik weet, niet de beste gpu voor gta)
RAM: Kingston 4096 MBytes DDR3 + Kingston 4096 MBytes DDR3 (dus 8 GB)
NetwerkKaart: Qualcomm Atheros AR8161 PCI-E Gigabit Ethernet-controller (NDIS 6.30)
Netwerksnelheid: 100 Mbps
(HDD) Harddrive 1: Seagate ST2000DM001-1ER164 (2 TB) (hier staat gta v op)
(HDD) Harddrive 2: TOSHIBA DT01ACA100 (1 TB) (Gehaald uit mijn vader's all-in-one-pc)
Operating System (OS): Windows 8.1 Pro 64-bit

Toegevoegd na 7 minuten:
Oh ja. ik heb GTA V op steam gekocht (na de release)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
5.2K

Antwoorden (1)

Er zijn 2 mogelijkheden. Of, je bent gebanned van gta online, dit gebeurt wel eens als je modsggebruikt in singeplayer, of als je geld hebt gekregen van een hacker in online, omdat jij dan wordt gezien als hacker door het plotselinge verschil in geld. Mogelijkheid 2 is dat de gamefiles corrupt zijn. Het beste wat je dan kan doen is je savefile kopieren naar andere map, vervolgens al je gta 5 files verwijderen(steam, rechtsklik op gta, lokale inhoud verwijderen) en vervolgens er weer opzetten.

Mocht het na mogelijkheid 2 nog niet lukken, is waarschijnlijk een ban van toepassing. R* is als het goed is bezig om deze problemen weer op te lossen en dan is je ban weer snel van de baan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik gebruik een mod in sp maar dat zou niet uit moeten maken? of toch wel? volgensmij ben ik gebant ofzo maar het klinkt als een foutmelding