Waarom start roblox geen game wanneer ik op play klik?

Iedere keer als ik naar Roblox ga en een game wil opstarten en op play klik dan gebeurt er niks. Ik heb al een paar keer roblox opnieuw gedownload maar dit werkte ook niet. Weet iemand waardoor dat komt?

Toegevoegd na 20 uur:
Als ik het via administrator wil uitvoeren komt er te staan:
An error occurred while starting ROBLOX
Details: deployVersionedFile RobloxProxy.zip to ''C:\Program Files (x86)\Roblox\Versions\\'' failed: Forbidden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
32.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb dat ook ja maar ik denk dan laat maar zitten ik heb gedaan wat ik kon om het op te starten
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als ik op Roblox greenville beta opstart ga ik opeens van de app,hoe komt dat?

Antwoorden (4)

Probeer Roblox eens te starten als administrator en reageer als het lukt of niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan staat er:
An error occurred while starting ROBLOX
Details: deployVersionedFile RobloxProxy.zip to ''C:\Program Files (x86)\Roblox\Versions\\'' failed: Forbidden
(Zover ik weet werkt dit alleen voor Google Chrome gebruikers, ik weet niet of jij Google Chrome hebt. Zo niet, dan is er misschien wel iets vergelijkbaars)

Waarschijnlijk worden de plug-ins geblokkeerd.
Klik eens op Play, en kijk of je rechtsboven een puzzelstukje ziet met een rode kruis.
Zo ja, klik er dan op, en klik op het rondje waar ''Altijd plug-ins op roblox.com toestaan'' of iets dergelijks op staat.
Dan klik je op ''Gereed'' en zou je game het moeten doen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat komt er niet
er komt wel gewoon het witte schermpje met een rood laad icoontje of dat witte schermpje met vaak reclame, maar na het laden gaat het weg en komt er niks.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kwam wat tegen op internet waar je misschien wel wat aan hebt. ''Uninstall ROBLOX and delete all it's files.
(IF ROBLOX IS ALREADY INSTALLED)
How to uninstall ROBLOX:
1. Open control Pannel
2. Click Uninstall A Program (Windows 7, Unsure about others)
3. Find ROBLOX and Right-Click
4. Click Uninstall
5. Wait until it tells you that "ROBLOX has been uninstalled"
6. Re-Install ROBLOX by clicking the play button
7. Profit! Alternate Solution (If ROBLOX is uninstalled/Re-installed still not working):
-Solution Below-
1. Open by using "Run" (Windows XP) or type it in the search bar (Windows 7) - %appdata%
2. Go out of Roaming into AppData
3. Open local
4. Delete ROBLOX
NOTE: CLOSE YOUR BROWSER WHILE DOING THIS
5. Go back to AppData and open Locallow
6. DELETE THE FOLLOWING;
~RbxLogs
~rbxcsettings.rbx
7. Re-Install ROBLOX
8. Profit!
-Solution Above-'' Lees meer op: http://www.roblox.com/Forum/ShowPost.aspx?PostID=59301374
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb het al een paar keer gedaan maar het gebeurt steeds weer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lukt mij ook niet
als opnieuw opstarten niet lukt doe dan eens opnieuw downloaden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat heeft hij ook gedaan.
meestal krijg je een pop-up of je de game wil starten. als je deze pop-ups hebt geblokkeerd kun je natuurlijk ook niet op ja klikken. ik zou in chrome settings duiken en kijken of je deze hebt geblokkeerd.