Welk schietspel was dit?

Hoi,
Ik speelde vroeger altijd een schietspel op de pc maar heb geen idee meer hoe het heet.

Wat ik nog weet is dat het een online multiplayer was en met bepaalde season passes kon je speciale wapens kopen. Ook was er 1 map waar 1 hoek was waar je spawnde en hier campte altijd het hele team. En ook was er 1 map waarbij je in een soort ventilatie ding kon lopen en op een hoekje kon je met een glitch door de muur kijken.

Het zal de meeste niks zeggen maar als je het hebt gespeeld herken je het misschien.

Alvast bedankt als iemand het weet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.4K
dudemeister
7 jaar geleden
ik roep maar wat ; Counterstrike?

Antwoorden (1)

Volgens mij heb je het over Counter-strike Global-offence, of CS-GO, maar pas wel op voor 10 jaar oude Russen die door de voicechat dingen schreeuwen...