kun je een gekocht spel op steam verwijderen en hem daarna weer installeren zonder dat je hem weer hoeft te kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
8.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kunt het op zoveel pc's installeren als je wilt, ook tegelijkertijd. Maar je kan maar op 1 lokatie tegelijk ingelogd zijn en spelen

Antwoorden (1)

Je verwijdert het spel niet op Steam, maar lokaal. Het spel blijft altijd in je library. Je kan dus gewoon weer installeren zonder te betalen. Dat is nou het hele idee achter Steam.