Kun je op google play games vrienden zoeken van game center?

Mijn nichtje heeft een iPod en zit op GameCenter. Ik heb echter een Samsung (Android) en ik wil haar graag als vriend. Kan dat? Moet ik een andere app downloaden? Moet ik daarvoor Facebook hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2K

Antwoorden (1)

Nee dat kan helaas niet. Game center is onderdeel van IOS Gaming. Dat is een aparte community voor IOS [iphones, ipads etc..]