Waarom kan minecraft mijn wereld niet vinden?

Ik heb een paar keer op mijn minecraft wereld gespeeld en laatst was de wereld op eens weg uit de lijst. Dus ik heb gekeken in %appdata%>.minecraft>saves en mijn wereld stond daar gewoon in, maar minecraft kan hem niet vinden.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
18.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kan het opnieuw updaten helpen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb alles gedaan zoals de site zegt omte doen maar ik krijg het alleen op de werelden lijst de wereld die ik juist moet negeren maar de andere de herstelde niet wat moet ik doen?
aub help mij

Het beste antwoord

Jouw gemaakte wereld data is jammer corrupt geraakt. Er is een mogelijk om corrupte wereld data normaal te maken. Volg de stappen op de website die ik als bron heb gezet, om jouw corrupte wereld data terug naar normaal te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, helaas toen ik de wereld kopieerde verdween hij en ik kon hem ook niet meer plakken. Dus ik heb de wereld niet terug.