hoort het dat het super lang duurt bij het laden van garry's mod?

als ik in een multiplayer game wil dan duurt het super lang voor dat het is geladen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja het duurt lang bij mij ook. Hoe sneller je internet des te sneller zal het gaan.

Antwoorden (2)

Wat is bij jou super lang? Bij mij zelf duurt het ook altijd wel een aanzienlijke tijd waarin alle content (etc) gedownload wordt, dus zo ver ik weet is dat normaal. Ik weet niet precies hoe lang het duurt bij mij, maar ik gok op ongeveer een minuut?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij mij veel langer
als je wilt dat dat minder lang duurt dan moet je die contents op voorhand downloaden in een shop het is lang geleden maar ergens is er een knop waar je in een soort shop komt waar je allemaal contents kan downloaden.