Helaas is dat niet mogelijk. Kijk er zelf ook naar uit omdat te kunnen doen. Maar waarschijnlijk gaat het nooit gebeuren omdat je met een console in het voordeel bent qua snelle bewegingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is tegenwoordig ook mogelijk om een speciale controller op je computer aan te sluiten om zo daarmee te spelen maar het contact maken tussen de ps3 en een computer is nog niet mogelijk gemaakt dus is dit nog niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan zelfs met wat programma's je ps3 controller of xbox controller aansluiten om die te gebruiken
Dat is niet mogelijk omdat EA-Sports (de maker van Fifa) allemaal aparte online-servers op heeft gezet voor PS3, PS4, computer's, XBOX One, XBOX 360 etc. om online te kunnen spelen. Je kunt dus alleen spelen tegen spelers met dezelfde soort spelcomputer/-console als dat jij speelt.