Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verminder ik het effect van lag in BF3?

Singleplayer werkt prima, maar multiplayer is knap waardeloos: ik krijg de message dat ik dood ben ruim drie seconden voordat mijn character stopt met rennen en schieten...

Toegevoegd na 29 seconden:
Veel lag dus, niet door traag internet, want dat is 13 MBs. Toch veel last van lag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
781
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als singleplayer goed werkt en multiplayer niet, is het toch echt internetgerelateerd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

speel niet met Wifi maar met vaste kabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13 MBs heeft niets met de snelheid van je verbinding te maken. Controleer je 'ping tijden', als die oke zijn dan heb je een vreemd probleem waarvan zich zonder meer informatie slecht een oplossing laat noemen.
Toch een poging:
- Zet je beeld kwaliteit LAAG
- Zet je geluid kwaliteit LAAG
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al het genoemde (muv virusscanner) gedaan. Nog meer mogelijkheden?
er zijn naast de graphics verlagen(low of very low zetten) ook andere manieren om minder lagg te hebben :
-internet virus scanner uitzetten al wordt je wat kwetsbaarder het internet gaat dan veel sneller.
-achtergrond programma's afsluiten (denk aan steam,hamachi,msn ect...)
-je kunt ook je engine overclocken zie je configscherm (dit helpt omdat je machine dan ook dus sneller is met het verwerken van gebeurtenissen zoals grote explosies of jouw dood)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding