Is het mogenlijk om ergens gratis of rond de 1 euro xbox live code's te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je kan ze wel krijgen rond de 1-2euro maar dan zijn dit 14 daagse trials die je maar 1keer kan gebruiken per account
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet mogelijk om Microsoft Points (als dat nog zo heet) te krijgen ten waarde van 1 of 2 euro. Je kan echter wel je creditcard gegevens linken aan je Xbox en dan zo iets betalen.