Hoe krijg ik mijn geld teurg bij de appstore?

Hallo,
Vandaag heb ik een (gratis) app gedownload.
Voor een verdere uitbreiding van het spel moest ik €0,89 betalen.
Dus ik heb het gekocht, daarna gekeken of het geïnstalleerd was.
Helaas is er niks bij gekomen.
Blijkbaar heeft het dus ook nog 2 keer gekocht.
Dus heb ik €1,78 betaalt voor helemaal niks!
Wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Via je Account in iTunes kun je je rekeningen nakijken, door te kiezen voor de iTunes Store, op je gebruikersnaam te klikken (linksboven), in te loggen, en dan gaan voor de Bestelgeschiedenis. Per item op je rekening (factuur) zit er een linkje bij om een probleem met de aanschaf te melden bij Apple. Daar kun je een verzoek indienen tot terugbetaling.

die mogelijkheid is er tegenwoordig wel, zelf niet geprobeerd overigens maar nooit geschoten is altijd mis zie link

Bronnen:
http://www.appletips.nl/een-refund-claimen...

Bij het menu waar je het gekocht hebt staat vaak ook een optie met; aankopen herstellen. of iets in die richting, misschien dat het werkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100