is het mogelijk om op steam de gamesave van rome total war in de cloud op te slaan?

graag zou ik het spel ook willen spelen op m'n andere pc, maar als ik hem daarop open, kan ik niet verdergaan met de campain.

ik las dat het automatisch gaat en dat je het anders in het spel zelf moet instellen, maar in het spel is er daarvoor geen optie. Ook gaat het dus niet vanzelf want ik kan de saves niet openen op m'n andere pc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als het spel niet vanuit Steam de mogelijkheid heeft tot opslag in de cloud, dan kun je dit niet zomaar doen.
Je zou kunnen werken met een usb stickje, en daar je savegame opzetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel de cloud service van Steam zelf.
Je bent natuurlijk vrij om een andere cloud service te gebruiken als je die hebt.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke ik zal een usb proberen