heroes of the storm wil niet opstaren wat moet ik doen??

ik heb heroes of the storm beta gekregen maar als ik het opstart krijg ik zwart scherm en na een paar seconden gaat hij weer terug naar mijn bureaublad wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je de pc de game wel aab
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
weet ik niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Specs?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja kan hij makkelijk aan

Het beste antwoord

Na je vraag een paar keer te lezen snapte ik het en besefte ik dat ik dit probleem ook heel vaak heb.

Als je game wordt geminimized moet je het logo van de game onderin je taakbalk helemaal volspammen. Als je zo'n 15 keer op het logootje klikt zou de game weer moeten werken.

Ik hoop dat dit werkt! Bij mij wel in ieder geval.