Hoe activeer ik need for speed hot pursuit 2010?

Ik heb Need for Speed hot pursuit 2010 gekocht, maar als ik heb wil opstarten doet ie gek. Toen ik hem voor de eerste keer installeerde kwamen alle bestanden mooi in een foldertje en ging alles goed. Hierna vroeg hij om een activatiecode. Ook deze had ik zonder problemen ingevuld, hij zij code correct, maar daarna sloot hij het venster en gebeurde er niets. Als ik nu de launcher aanklik vraagt hij weer om de code. Deze vul ik dan weer in en dan gaat hij weer hetzelfde doen. Kortom weet iemand hoe je dit moet oplossen? Ik gebruik windows 7 en need for speed run in gewoon met een schijfje uit de winkel. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dat zou kunnen komen omdat je nog niet de juiste update hebt gedownload bij ea games

Maar probeer eens NFS11 inplaats van launcher om het spel op te starten