Hoe heette vroeger dat online spel voor meisjes waarbij je elkaar moest dissen?

Er was rond 2006 een spel, online, waarbij je jouw poppetje kon aankleden en in een gezamenlijke ruimte met andere online spelers, elkaar moest dissen. Je kon dan een milkshake over iemands hoofd gooien of samen pappen tegen iemand om die eruit te stemmen etc?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (1)

Bedoel je toevallig Habbo Hotel? Er waren/zijn best veel websites die hetzelfde eruit zagen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee, Habbo was het niet. Was eigenlijk echt een meiden spel waarbij het draaide om fashion, bondjes om mensen uit te spelen door het dissen en gemeen doen.