Hoe krijg ik de Sims 2 draaiend op mijn Windows 7 laptop?

Ik heb hier al veel over opgezocht: heb een update geinstalleerd en wat uitgeprobeerd met de verschillende compatibiliteitsmodussen. Helaas werkt het nog steeds niet: ik krijg nog steeds de foutmelding, als ik 'm dan toch wil starten (dus op de knop programma starten klik), dan zegt 'ie zelfs dat ik de goede cd erin moet doen terwijl de goede (1e) cd er gewoon in zit. Verloren zaak, of iemand de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

Vaak als de computer zegt dat je de goede cd erin moet doen, dan is een spel vaak gedownload. De meeste (recente) spellen komen met een crack. Deze zou je dus over moeten zetten. Cracks staan meestal in een aparte map van je download directory. Kopieer ze vanuit hier en plak ze in Program files... -> waar het spel staat in de directory.

Als dit niet het geval is, dan raad ik je aan het gehele spel van de cd te kopiëren naar de harde schijf en het dan vanuit de harde schijf te installeren.
Runnen als administrator en compatibileit Windows XP.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het ligt eraan: heb je een heel goedkope cd van het spel gekocht of wasie duur?
hoe goedkoper het is hoe meer kans datie het niet doet hoe duurder hoe meer kans hij het wel doet. normaal hoort hij het te doen. kijk of je hem er goed in de computer hebt gestopt of dat het beschadigt. er moet wel iets aan de hand zijn.