Bestaat er een programma die steden na maakt in minecraft?

Hallo,

Ik heb een vraag ik wil graag mijn dorp (Dalfsen) wel in Minecraft zien.
Bestaat er een programma die steden/dorpen na maakt in. Minecraft zonder dat ik iets hoef te doen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
9 jaar geleden
Moet je zelf bouwen denk ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel een leuk idee voor een mod ofzo...

Antwoorden (2)

Dat bestaat nog niet.
Als je het echt super graag wilt, zou ik ff in Google Street View gaan kijken en dan Dalfsen na bouwen.
Ik ben bezig om Papendrecht in Minecraft te gaan maken.
Als ik kon programmeren, had ik dat gemaakt als het mogelijk was.

Groetjes,
Quinten, (Ook wel bekend als RetroGamezNL, QuintenCrafti)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is vrij onmogelijk om met een programma een hele 3D stad na te bouwen alleen met foto's. Je moet je realiseren dat je uit een stel 2D foto's geen 3D beelden kan halen. Zelfs al je met een 3D camera door de stad heen zou lopen kan je het nog niet omzetten naar een 3D wereld, omdat er gewoon zoveel details zijn die je niet met Minecraft blokken na kan maken.

Toegevoegd na 47 minuten:
Daarmee probeer ik eigenlijk te zeggen: nee, dat kan helaas niet