Waar en wanneer kan ik world of warcraft 'Warlords of Draenor' het beste kopen?

Hallo,

Ik heb World of Warcraft maar ik wil nu de nieuwe uitbreiding kopen. Waar kan ik deze uitbreiding goekoop krijgen? Ik wil het spel rond de kerstvakantie gaan spelen. Is er misschien nog een sale met de kerstdagen op een of andere site? Weten jullie misschien nog een goede deal?

Alvast bedankt
mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/pricewatch/355480/world-of-warcraft-warlords-of-draenor-pc-(windows).html Digitale gamekeys zijn vaak het goedkoopst. Heb je ook geen verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je wel alle delen die daarvoor zitten?

Het beste antwoord

Tweakers.net heeft een helemooie prijs/vergelijk functie voor het meeste dat electronisch gerelateerd is. (zo dus ook voor Warlords of Draenor)

http://tweakers.net/pricewatch/355480/world-of-warcraft-warlords-of-draenor-pc-%28windows%29.html

Hier zie je een overzicht van veel winkels die Warlords of Draenor verkopen. Mits je niet zozeer een doosje hoeft kan je ook via G2A of dergelijk kopen. Hier is hij op het moment van schrijven rond de 48 dollar (38 euro) en je krijgt er een lvl 90 char boost bij.

https://www.g2a.com/world-of-warcraft-warlords-of-draenor-cd-key-eu.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het spel is net uit, rond de Kerst gaat het nog niet echt goedkoper zijn denk ik.
Ik zou de site van Blizzard in de gaten houden, op hun eigen online store hebben ze vaak wel speciale aanbiedingen tijdens de feestdagen.
Ritsuka